tisdag 7 april 2009

Jorå så att........du..

...Karin! Jag vet - Gnäll Lee. Ja varför kan jag också undra ibland.Varför blev jag sjuksköterska? Men det är som du säger: Jag är sjuksköterska för att jag vill göra skillnad. Och jag vet att jag gör det, genom att bara vara jag. Det är inte allvarligare än så. Det känns så bra att få föra ut mina åsikter och känslor offentligt, då vet alla som har turen eller oturen att komma i min väg... hur slipsen är knuten! He he. Ja, egentligen skulle alla som kommer i min väg läsa min blogg så visste de sedan hur det är med livet enligt Lee!! Inga konstigheter. Men dock är det jävligt frustrerande att jobba just nu. Jag hinner ju inte med något annat än just jobba. Är det meningen? Ja ja nog snackat om detta.

Nu har jag varit iväg och köpt godis till min arbetsplats; det blev tre kilo godis - för den här gången. Jag måste köpa mer i morgon innan jag inställer mig. Herre gud vad mycket godis man får för 1400:-. Ungarna som plockade godis samtidigt som jag tittade misstänkt på tanten som hade den stora vita shopping påsen som bara blev tyngre och tyngre av godis. I morgon får jag köpa lite mer exklusivt godis, tror jag. Fin choklad och lakrits, då har jag nog täckt in alla smakriktningar. Inte vet jag hur jag ska komma till jobbet i morrn med alla kassar - spännande.

Ska gå å knyta mig!
See ya'
Lee

1 kommentar:

  1. efter en sån godischock kan det behövas en liten cykeltur kanske
    har du tänkt mer på cykeln?
    skickar en bild på mailen

    GLAD PÅSK!
    000 @-`- 000

    SvaraRadera