söndag 19 april 2009

Hej det är jag igen

Har inte skrivit på några dagar; brist på GO!, inspiration och livslust. Känner mig dränerad och undrar hur jag ska "tanka på" igen. Fokus ligger på att komma upp ur sängen och "hit the road". Jag kämpar verkligen, och då menar jag kämpar. Det är jobbigt att vara novis i min ålder.

Hur är det med er alla där ute i etern?

Solen skiner ute fastän det är kallt. Jag ska åka till jobbet om en timme - det är bara att bita ihop och hoppas på det bästa. Skulle göra som andra människor gör - kanske. Inte fundera så mycket utan bara göra. Undrar hur dom gör?

Det är väl nu som draget under galoscherna ska infinna sig, livet ska leka och inspirationen att röra på sig ska vara på topp. Nog om detta!

Nu ska jag se till att läsa en rad, packa ihop mig och sedan dra till jobbet.
Ha det gött och sköt om er där ute!

Carpe Diem

1 kommentar:

  1. Behöver hitta en inspirerande tanketråd åt dig...Ber att få återkomma...Kram

    SvaraRadera