onsdag 15 april 2009

Oj oj oj

En sak är då säkert: jag ska aldrig mer känna att jag rockar tidigt på morgonen. Och tro i min enfald att jag kommer att fortsätta att rocka under dagen. Har lärt mig idag att så inte är fallet, hur gärna jag än vill tro det. Jag tror att jag ska börja dagen med att känna mig riktigt jävla elak, sur och grinig och verkligen ha attityd! Ja kanske visa mitt rätta jag helt enkelt! Well då kanske dagen visar sig från sin bästa sida om jag uppväger med min sämsta. Eller? Kort och gott: What a day!

Har ju som sagt svårt att sova; lade mig igår halv 9 vaknade 03.15 och kunde inte somna om. Åt mitt första mål mat nu på kvällen sedan frullen i morse, 4.50! Ja ja det blir bättre. Ja ja så här är det!! Ja ja vad roligt jag har det. Så här har jag tyckt förut:
"Det är bättre att vara ute på hal is och ha det glatt. Än att vada i lera och sörja". Men nu vete faen. Jag kanske kommer igång igen. Det är inte lätt att vara "manodeppad". Men i och för sig, jag har ju liksom aldrig riktigt tråkigt.....

Håller på att läsa en bok nu (Nähe??!!) som heter "Arbetsgrupper. Från gränslösa team till slutna rum" och det är så intressant att läsa om hur olika slag av grupper har och får olika strukturer. Ja ja men, så'n e jag!

Ska inte sluta det här inlägget med: "Undra sa flundra hur dagen blir och om jag är lika glad när jag slutar idag. Ska göra mitt bästa och jobba på det". Näe nu e're slut med det.....visa finger och attityd e vad som gäller!! *skratt*
See ya all!

Ps I morgon ska jag träffa E, och ser fram emot det som faen! Ds

2 kommentarer:

  1. Får det lov att vara en skvätt snusförnuft så här på kvällskvisten?
    "Att vårda är att vandra bredvid med blicken riktad framåt" Den så illa beryktade vårdforskaren Katie Eriksson har myntat detta som jag tycker är så himla snorbra och tänker mycket ofta på.
    Att få vara medvandrare och göra gott...Det är väl egentligen himla fint raraste Lee?

    Ursäkta jag frågar men vem är E?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ja jädrar vad fint det var KARIN!! Jag tycker att Katie har många bra sidor!! Så det så, och E = Emma som jag gick i skolan med. Vi ska äta upp en indier och sitta och roa oss!
    Bästa Karin, du är värd din vikt i guld. Bara så du vet!!
    Kramen
    Lee

    SvaraRadera