onsdag 29 april 2009

hej

hej igen

en snabb lägesrapport om hur det går för lilla mig i stora världen. det är som vanligt tänkte jag säga. men det är det inte riktigt. jag fick en aha upplevelse i kväll då jag var på föreläsning (igen) med emma pihl. jag kan bara säga detta på ett sätt: emma rockar fett! gå in på http://www.emmapihl.com/ och eller http://www.inspirera.nu/ så förstår du nog vad jag menar. själv gick jag en kurs hos henne och jag kom iväg på min bana i livet på ett bättre sätt än vad jag annars skulle göra. för mig har det gjort skillnad. inga konstigheter.
jag är på väg ner i bingen och jag kan bara säga: jag rockar jag också. trots att jag kommit till insikt att något nyc mara blir det inte. för mycket subkutan charm och lite tid. men den svenska klassikern ska jag göra i alla fall. bara så ni vet. å så klart så rockar jag ju fortfarande på jobbet också. både högt och lågt och jag gör bra ifrån mig.....tror jag till och med Florence tycker. *ASGRV*. äh hon tycker nog bara att jag går med hoven.

med hopp om livet skriver jag
sköt om er alla
lee

ps om ni hittar stavfel - försök själva att vara halvblind utan glasögon och få till det - gör det!! :) ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar