torsdag 9 april 2009

Hej, när ska man göra sina inlägg......

......på bloggen, om inte på morgonen när ens rödsprängda ögon blänger på en i spegeln, håret står på ända och trots att jag är aptrött så kan jag tänka på dagen som ska komma med glädje. HA! Säger jag nu ja'. Får väl höra av mig i eftermiddag och kolla in om dagen blev så himla bra. Kom hem sent igår för att det strula till sig lite på slutet med en av mina patienter. Strul och strul förresten; jag fick så mycket att göra att jag inte hann. Ville heller inte lämna allt till "natten". Sån e jag!

Pratade med en så himla härlig kompis igår, E. Jag skrattade så jag kiknade. Jag tänker på henne och sänder ut skitbra karma med en kram i. Fanns det fler som henne så skulle världen bli mer dräglig att leva i, tro mig för det är sant. Å faen vad roligt jag skulle ha det - i alla fall.

Nu ska jag tuffa vidare och försöka få igång mig själv så jag kan sticka till jobbet. Gissa vem som ska nanna kudden länge i morrn!

Vi kanske ses på Blåkulla. Kvasten är servad, håret e lagt, "kostymen" e struken (NOT!) och jag ska bara programera GPS:en å saken e biff.
Sköt om er alla och

GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

  1. Ville bara önska en GLAAAAAAAAAAAAAAD PÅSK!

    förövrigt som tidigare nämnt, härlig läsning, du känns närmre, dejt nästa gång jag befinner mig i sthlm kanske?

    Ha det så super.
    Kramar Sus

    SvaraRadera
  2. GLLAAAAAAAD PÅÅÅÅÅSK SUSS!! ÅH TACK, JAG UNDRAR HUR DU HAR DET. JAG HÖR AV MIG Å DET SNARASTE. SKA BARA VÄNDA UPP OCH NER PÅ HUSET FÖRST.

    HA DET SUPER DUPER SJÄLV
    KRAMEN
    LEE

    SvaraRadera