torsdag 14 maj 2009

Torsdag 14 Maj 2009

Jag säger som Hanna. Bra med en blogg, så jag håller reda på dagarna som går och jag som går med dagarna. En öppen dagbok so to speak. Idag har jag varit ledig och natten mot idag sov jag som en klubbad: Började på soffan och hade en liten paus = bytte soffa mot säng och sov vidare. Vaknade halv 10 med ett brake klockan 7 i morse när resten av familjen gick upp. Utsövd? Jag? Inte mycket. Har dammsugat, varit på kontakt samtal i skolan med Lukas' fröken och sedan en sväng till Kista för att köpa lite kläder. Inte till mig. Behöver inga eftersom jag aldrig rör mig ute längre. Ork = 0, Lust = 0 och Go = 0. Men fy vad hemskt det låter men så är det. Det borde ju rimligtvis vara tvärtom; vårvädret är ju toppen och Hubbie har drag under galoscherna, barnen har det bra och lever livet och jag....Ja vad faen gör jag??!! Näe det behövs en rrrrreeeeeeedig rensning här.
Mitt i den här oredan i mitt liv så måste jag säga och säger det med glädje: Min arbetsplats och dom som jobbar där; vilka puddingar. Jag är så glad att jag får vara del i det här maskineriet och får vara och ta plats. TACK!!
Nu är grillen klar, dax å handräcka Hubbie...

P å K

1 kommentar:

  1. Suck! nej, det är så typiskt.. jag jobbar den 29:e :( fast det gör ju inget, kommer inte vara så sugen på att supa ;) efter kvällen innan. :P Hoppas att vi ses i morgon :D

    SvaraRadera