lördag 30 maj 2009

Hej, lördag här....

Och det är så härligt att vara ledig. :) Sol ute sol inne sol i sinne. Gick och lade mig tidigt igår men var lite sliten i morse utan några som helst orsaker. Jag och sonen knallade i väg till tuben för att köpa nya skor till honom och också "skandaler", skit snygga på Intersport hittade vi.
Nu går min snygge man fram och tillbaka på vår tomt och visar överkroppen, klipper gräset - ni vet. Tja jag ska inte klaga.
Igår skulle jag gå ut med M och ta en riktig blänkare. Gick ut med M gjorde jag, men blänkaren blev det inget av med. Kom iväg från jobbet så jävla sent - igen!!!!! Skulle ju ha lämnat bilen hemma och sedan ha tagit mig in till staden igen. (Orkade inte ta kommunala medel i morse - Trött!) Äh skit sa jag bara när jag började gå mot Fridhemsplan med andan i halsen och pyjamasen på mig. Ja jag orkade inte sätta på mig ngt snyggt då på morgonen. Hade faktiskt hängt upp min fina klänning på garderobsdörren och hade tänkt ha den - men som sagt........Skit också!!
Nu ska jag strax ta mig till spisen och förbereda middag. Sedan ska jag sätta mig på altanen och läsa tills det blir kväller. Så det så........
Skulle så hemskt gärna också kunna gå på avslutningen i kyrkan på torsdag 4 juni och kolla in nykläckta ssk:or från RKH. Men jag hinner ju inte. Ska ju befinna mig i skogen med ett gäng galna 9 åringar vid 17 tiden och sedan försöka hålla dem på gott humör under kvällen och kanske natten också, vem vet. Vi sover över på hårt golv och kommer förmodligen lukta mögel i flera veckor efter detta. Det gjorde jag förra gången det begav sig.....Vad gör man inte för sina barn!!
Ka-tjing!

1 kommentar:

  1. Fina Lee, jag hoppas att du tar till vara på ledigheten och njuter av den och solen. Ut har antagit en viss grisskär färg denna dag, det är ju nästan "tur" att jag jobbar hela jäbla skit dagen i morgon, 7-21.30 så att jag slipper vara ute i solen....
    Tjing tjing!

    SvaraRadera