onsdag 27 maj 2009

Aptrött......

En alldeles för tidig morgon och jag är uppe och inte gråter. Bara det är en bedrift *skratt*. Den tröttaste morgonen - ever. Sovit skit dåligt. Well well det är bara att bryta ihop och komma igen. Allting ska ju liksom hända nu i slutet av maj. Skolklasser ska göra allt tillsammans som man inte hunnit med under läsåret, fotbollslag har aktivitetsnoja och ja, höll på att glömma, skolan slutar ju också snart. Ja ja.....Och många föräldrar klagar på att de har för mycket att göra. Vem har inte det? Jag bara frågar.
Ville bara säga det.
Ha det gött
Ka-tjing

1 kommentar:

  1. Det är ju detta som är så knepigt...Att gå upp på morgonen....Hur tungt som helst...Jag brukar lova mig guld och gröna skogar bara jag går upp..Har i och för sig inte sett så mycket av guldet ännu..Men i alla fall....

    SvaraRadera