fredag 6 mars 2009

Hej och god morgon alla! Det ska faen till att vara nyanställd och trött. Börjar sent idag men av någon outgrundlig anledning hade mannen i mitt liv sin telefon på och alldeles för tidigt fick han ett meddelande klockan 6!! Aldrig får man sova. Så jag satte på leendet och fixade frulle till de andra två av han-kön i mitt liv. Vad härligt det är att kunna sitta klockan 6.50 på morgonkulan och ha ett skönt samtal med ungarna vid frukost bordet. Ingen stress och jäkt - härligt! Vi liksom löser mången bryskalle utan att det egentligen är meningen....Tänk så det kan bli! Nu blir det vidare till lite mjukgymnastik (ha ha ha jag var nästan på väg att skriva sjukgymnastik) - stel som attan i kroppen idag. Varför? Vet inte. Jobbat för hårt. Ha ha ha - igen! Ha det bra alla, hörs igen!

People are unreasonable, illogical and self-centered. Love them anyway!Mother Teresa

2 kommentarer:

  1. God morgon! Jag ska följa din väg till NYmaran och hålla tummarna för dig. Själv sitter jag på jobbet och filosoferar lite grann nu i gryningen. Ingen sol idag så det känns lite tungt, men och andra sidan blåser det svinkallt så man vaknade upp ordentligt på vägen hit, tempen ligger endast på -5 grader. Ha det bra.
    Fjällbjörken

    SvaraRadera
  2. Hej Merja! Åh vad roligt att du hittade hit! Inget ont som har ngt gott med sig, ingen sol men ett uppvaknande så man blir pigg och alert. Ja nu ska jag inte överdriva, men pigg ändå!
    Sköt om dig däruppe i norr.
    Alla kramar
    Lee

    SvaraRadera