fredag 6 mars 2009

Hå hå ja ja!

Hej igen

Ville bara tala om att jag kom hem nu och hela vägen hem från jobbet funderade jag på vilken väg som blir smartast att cykla - sen när vädret blir bättre - eller när grisar börjar flyga! Äsch jag bara skojade. Ska köpa en juste cykel också. Har inte snackat med revisorn i familjen men det ska nog lösa sig. Som en annan bloggare brukar skriva, inga konstigheter.
Jag har en kompis, vi gick i skolan tillsammans (3 årig högskoleutbildning) och hon söker jobb! Vet ni någon som behöver anställa en tjej som är intelligent, rolig, demokratisk, genusmedveten, hbt utbildad, snygg, snäll, pratar roligt ja rent ut sagt hon är skitbra att ha på samma planhalva som en själv - om man säger. Hör av er så förmedlar jag kontakten. Bara seriösa svar beaktas, tack! Sa jag att hon är legitimerad sjuksköterska? Nähe, ja det är hon i alla fall!
Nu ska jag nanna kudden. Det ska bli underbart att få sova tills jag vaknar - utan väckarklocka!
Sköt om er alla!

Amore Vincit Omnia

(Kärleken övervinner allt)

5 kommentarer:

  1. Hej Lee!
    Nu har jag äntligen krånglat mig in och kan kommentera, tror jag i alla fall. Jag skrev massor igår men det gick inte att skicka! Blä!
    Åh vad jag är glad att du finns Lee!
    Tyvärr har jag inget bra tips om jobb, men kommer jag på något så säger jag till.

    SvaraRadera
  2. Karin du är en pärla! Tack för idag vi ses i morrn.

    Alla kramar
    Lee

    SvaraRadera
  3. jag har ju en cykel förstås.....
    (för framåtlutad sittposition för mig.....nerver som kommer i kläm i nacken å sånt) den kanske passar dig bättre.....
    om du är intresserad av att ta dig fram på egna pedaler innan grisarna börjar flyga förstås
    ;)
    på jobbfronten har jag däremot inga tips

    SvaraRadera
  4. Hi be! TAck vad du e go! Har du en cykel med "bockstyre"? OM så e fallet kan det bli lite probs precis som för dig. Men å andra sidan jag kan säkert byta styre? Precis som man kanske skulle göra i Sverige? *skratt* Näe. Jag hör av mig mera.
    Puss på dig
    Lee

    SvaraRadera
  5. nej nej, inget bockstyre
    (hahaha! vilket ord egentligen -det här landet har ett riktigt bockstyre!)
    det är bara väldigt framåtlutat, en "citybike", så jag måste böja nacken bakåt för att se framåt
    men det är ett himla bra rull i den

    SvaraRadera