måndag 8 juni 2009

Ha ha ha

Nu förstår jag vad Hanna menade när hon skrev: Jävla Gubbe! Hon bor ju på Stadion nästan. Tro jag det att det måste ha varit svårt att sova. Som sagt: Jävla Gubbe. *asgrv*

Å det där med öl i går, skafferidörr och min arma skalle. Visst det fanns gott om varan på Stadion men något som det inte var gott om var toaletter. Så där satt jag med torr strupe och såg hur ölen gick mig förbi. Det var hemskt roligt att titta på folk. En del fick mer slagsida än andra.....
Nu är denna dag slut och jag har verkligen varit på en skit bra kurs, INTE hittat "skolavslutningsbrallor" till yngsta sonen men hittat fyra frökenpresenter och ingen huvudvärk och tyvärr så är klockan alldeles för mycket. Tja med detta resultat får jag vara glad. Vad mina tre musketörer anbelangar så verkar de ha haft en bra dag - alla tre. En får tacke!!
Well well jag måste verkligen hoppa ner i bingen nu. Ska ju på avslutning i morgon, dock inte min egen. He he....
Be good och stå på dig, annars gör någon annan jävel det. Kom ihåg det!!
Ka-tjing!

1 kommentar:

  1. Han är en jäbla gubbe av den anledningen att han hade snott alla parkeringar i närheten (och inte närheten) så jag fick betala 20 spänn i timman i ett antal timmar. KOmmer att skicka faktura till gubben. + att jag fick sitta uppe och vänta på att konserten skulle ta slut och det skulle bli en plats åt mig på den vanliga parkeringen

    SvaraRadera