fredag 26 juni 2009

Alla barnen är ute i solen, utom Lee

för hon har .........! Är det någon som kommer på en bra avslutning - hör av dig! :) Idag har det varit en bra dag. Ca 10 timmars sömn = ger i princip alltid huvudvärk så ock denna gång. Va' faen är det här?? Jag har hållit på och pulat hela dagen. (Hoppas det inte är någon norsk som läser detta - då blir han/hon kanske lite avundsjuk på mig som fått pula hela dagen!! *skratt*). Jag har kört stor skåpbil i dag eftersom Hubbie tagit min bil bort till Örebro.....Skit kul att köra - äntligen får jag se ner på alla andra trafikanter. He he. Stor ratt är det också - bara en sån sak.
Igår såg jag filmen Australia, och fy fabian vad jag grät. Lill Chippen undrade från övervåningen varför jag grät så hysteriskt....Ja förlösande var det i alla fulla fall.
I morgon kommer halva jobbet på besök och det ska bli SÅ kul. Hoppas att dom har överseende med min olust för dammsugning. Annars är det rent på de ställen som man liksom uppskattar att det är rent på exempelvis toa.
Nu ska jag ta och lägga sista handen vid marineringen av kycklingen och strutsen (!), sedan är jag homefree. Jag och Lill Chippen ska ta en promenad ner till grannen som bjuder på middag. Tack säger jag då....så gräsänka jag är.
Ha det gott alla och glöm inte att njuta av dagarna som går - Carpe Diem!

1 kommentar: