fredag 4 september 2009

Så där ja!

Alla music lovers. Har hamnat på hotell i Sundsvall och blev emottagen av en mycket trevlig personal, Tobias på First Hotel Strandvägen. Fick ringa till hotellet TVÅ gånger och till Karin EN gång för att hitta rätt. Det är inte lätt mitt i natten och mörkt och jävligt.

Jag är så j*vla trött att hälften vore nog. Örebro på förmiddagen; verkar bli en skit bra kurs. Som vanligt var jag ju tvungen att utmärka mig med mitt sätt att vara. Fast jag hade sagt till mig själv innan att skruva ner mig - lyssnade jag på mig själv? Tror inte det va?! Har som sagt mått tjuvens idag, och hoppas att det blir bättre i morgon. Det har inte att göra med något svin kan jag säga.

Sedan måste jag skynda på att skriva för batterina i Hubbies lilla bärbara börjar sjunga på sista versen. Hans lilla bärbara laptop är den enda vi har i vårt Chateau med trådlöst bredband.

Jag känner mig lite ensam här i mitt lilla hotell rum; rummet ligger längst bort i hotellet och det hörs ingenting förutom mitt hamrande på tangent bordet. Jag ska gå och lägga mig nu - aptrött som jag är. Hoppas jag somnar!! Annars får jag ringa jourhavande Hannah ha ha. Tack igen H för din vilja att guida mig i Öret. Det gick bra. Jag satt mig på bussen och tog mig till Uni.

Go natt! Kram och bock

Ps Och jag som trodde att det här inlägget försvann! Men här var det ju!! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar