torsdag 17 september 2009

MMääääeeeehhhh - igen!

Hej ni alla!!
Jag tycker att det är läskigt hur fort tiden går. Precis som bloggkomikern Stevvan så har inte heller jag skrivit på min blogg på ett tag. Inga konstigheter eller hur?
Jag tycker att livet har varit och är skönt. Trots att jag inte har haft något jobb. Men det är åtgärdat kan jag säga. Sedan har jag pluggat ngt så för j*vligt. Det är inte klokt vad jag skriver. Nu har jag suttit för stilla i veckan att jag har ont i axlarna. Hm. Ja ja.
Jag tror att jag ska ha med mig diktafon under dagen när jag åker hit och dit (ja, det händer) för det är när jag minst anar det som jag får en lysande idé och som jag tänker att NU jäklar måste skriva detta på bloggen. Men som ni ser...det blir bara bla bla bla idag. Och allt för att jag inte har en diktafon.
Ja vad ska man säga. Ingenting! ;)

3 kommentarer:

  1. Åh det var så roligt att träffa dig i dag (och i fredags):D Jag hoppas att vi får se och höra dig mer inom en väldigt snar framtid.
    kramkram

    SvaraRadera
  2. Kan du inte göra det Hjärtat, skaffa ett fickminne! Jag kan riktigt se framför mig hur du står där framför sopåkaren med kilt och eventuellt kalsonger och pratar in det du har att säga...Jättebra...Gör så! Kram

    SvaraRadera
  3. Hannah babe!! Vi ses i morrn hoppas jag!! :) Buskul då kan du hjälpa en förvirrad en som jag (är)! Å Karin, du får en puss - som vanligt va?!
    Kramen

    SvaraRadera