lördag 5 september 2009

hej hej igen

hej alla. åh jag som skrev ett litet inlägg igår då jag lyckades leta mig fram till hotellet som jag skulle sova över på. i och för sig med hjälp av nattportiern Tobias och min vän Karin, som jag väckte mitt i natten. ja annars hade jag väl fått sova i en port uppgång.
har haft en svajig natt; somnat vaknat gånger flera. nu ska jag käka frulle och sedan gå till mittuniversitetet. det SKA ta ca 25-30 min. hoppas det.
hoppas också att det är ok med er alla
ka-tjing

2 kommentarer:

  1. Hihihi..."tant Lee"...jo, jag tackar jag! Sist jag såg dig verkade du yster som ett föl på grönbete...*asg*...

    You go girl!

    SvaraRadera
  2. Omstart blev det...Skrev ett inlägg som försvann...Är bara så glad över att du bloggar igen.........Jabadoooooo....Skönt att höra att du kom fram...Höger och vänster är inte alltid så lätt...Hade somnat framför en skitbra film...Som vanligt....På tal om det: Är det någon som vet hur Forest Gump slutar? Har sett den ett 10-tal gånger men aldrig slutet....Vilket härligt liv du har och vad skönt att du är på banan igen....När jag läser dina inlägg längtar jag tills det är pansjotime...Om jag/vi får leva och ha hälsan...Kraaaaaam

    SvaraRadera