fredag 12 februari 2010

Här igen

Hör ni, jag är här igen. Tänk er två dagar i rad har jag skrivit i bloggen!
Vilken dag jag varit med om! Åkte hemifrån 5.50 i morse och svängde in på tomten igen tolv timmar senare. Ja, fråga mig inte vad jag gjorde på jobbet nästan i samma antal timmar......För jag vet inte. Nej, hade inte många patienter, fyra. Nej, de var inte speciellt jobbiga, fina. Nej, jag hade inte mycket att göra, lugnt. Så dagen slutade med att jag satt och snackade med chefen om mindfulness! Ett mycket givande samtal. Så nu blir det till att äska pengar så vi kan utbilda oss på avdelningen. Det kan bli kanon!
Jag har också hittat mina favvopennor på nätet. För ca tre år sedan köpte jag ett par underbara pennor: Pentel GraphGear 500, 0,5mm och 0,7 mm....Skrivit många tentor med dessa pennor. Men snäll som jag är (alltid varit) så lånade jag ut 0,7:an och på den vägen är det. Så nu har jag inhandlat dito pennor på www.cultpens.com Åh halleluja vad glad jag blev.....(Hur sjukt som helst, hallååå!! Pennor när Haiti går på knäna. Hm.)
Hubbie är ute på de sju haven och roar sig, själv blev jag hemma med "tomtarna" som är sjuka.... Lika bra det. Sju hav, vem f*n vill segla på dom?? Äh kyss mä!

Nästa vecka ska jag gå på kurs; och det ska bli kul.

Säger: bye for now.


3 kommentarer:

  1. Jag är ju pennoman!!!!!Vad är det för pennor?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen...vad kul att du skriver igen...själv har jag lagt ner skrivandet...efter en intensiv period av skriveri...känner inte att jag har nåt att skriva av mig :)
    Livet leker...men jag saknar dig min vän...ska vi ite ses "snart"...EFTER Thailand typ :P
    *KRAAAAM*

    SvaraRadera